Electric Wire Hustle ljud med Boxfresh på Söder

Glidande längs söders gator i mina nya Boxfresh, rufsigt hår, stora glajjer, trashiga jeans, sliten tisha och "They don´t want" med Electric wire hustle som liras som bakgrunden av några musikanter. Trottoaren har aldrig varit bred nog och alla jag mötrer får gå runt. Eventuellt skulle dom få betal trängselavgift, vare sig om dom är vänsterpartister eller moderater. 
Ok, sen vaknade jag. Men cool dröm. Så kan jag känna mig iblnad samtidigt som jag kör "svårt-rik-looken" och hänger på helt andra ställen än där jag bor. Den andra looken passar inte in på söder direkt, så det får bli nåt mellanting. Vad då för nåt? Kan man köra boxfresharna och skjorta liksom....? Måste fixa en ny jacka, fan att allt alla måsten måste komma på en gång. Dyrt att bo i Stockholm, men det drabbar ingen fattig. Skönt att vinden äntligen har vänt och att jag kunde följa med i vinden i stället för att stå kvar i motvinden. 

Håller på att fundera ut värsta tatueringarna till min arm som ska göras om 2 veckor. Det ska bli så jävla kul. Återkommer med det snare. Min tatto finns förövrigt på svea tattoo p facebook. Under colour, sen är det två flaggor. Den ser lite dålig ut på bilden plus att det ser skitgrouse ut med en halvrakad vad..

Tja so long.  

Kommentarer
Postat av: Tåg-Malin

Du får köra helrakade vader - det är sååå söder =)

2010-03-14 @ 16:20:39
Postat av: Anonym

Fast inte lika mycket sååå jag:)

2010-03-14 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0