Tonight we dine in hell

Ahh, mina vanliga morgonrutiner är fuckade. Det alltid så trevliga morgonkaffet samtidigt som man sitter och spanar ut genom fönstret med en något märklig blick. Uppbullad frukost är inget heller som går genomföra. Dels är allt kaffe slut, sen glider jag och en nyfunnen kollega och vän, J, på något vi kallar diet. Alla andra på jobbet kallar det svält. Men vi kallar det diet. Det går ut på att knapra pulver. That's it. Sen hetsar vi varandra till en massa skit och plågar oss genom att sitta och glo när alla andra äter. Vi både intalar oss själva och påtalar för dom hur äckliga dom är och undrar om dom verkligen behöver äta just den där biten, är han inte redan fet som det är?
Ikväll i alla fall är "dieten" slut. Det blir grismiddag på jobbet och då är det första gången vi ska äta någon fast föda sedan ett tag tillbaka. Själv råkade jag nästan slå på röven av en svimningsattack så jag ordnade fram en chokladkaka och en coca cola. Jag hetsåt en halv chokladkaka. sen kastade jag resten. Coca  colan ligger fortfarande orörd. Jag mådde dåligt, äcklade mig av att äta och kände svek mot J då jag stod och svullade.
Nu pulver, sen jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0